Livrare si retur

Livrare

Livrarea se face prin FAN Courier (curierat rapid), tariful fiind de 27 lei pentru Bucuresti si 32 lei pentru restul tarii (TVA-ul este inclus) acolo unde exista sedii FAN; Unde nu exista sedii FAN, costul livrarii este in functie de numarul de kilometri pana in localitatea dvs.si se vor percepe taxe suplimentare. Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei, intre orele 9:00-17:00, in maxim 10 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, la adresa specificata la plasarea acesteia. In cazul produselor aflate pe stoc, livrarea se va face in maxim 1-2 zile lucratoare. Costul transportului mentionat mai sus, va fi suportat de client si nu exista posibilitatea ca livrarile sa se faca prin intermediul altor firme de curierat decat cele cu care colaboreaza S.C. SIPET DE SIDEF SRL.

Pentru comenzi mai mari de 500 RON transportul este GRATUIT in limita livrarilor in localitatilor care au sediu Fan. Pentru localitatile aflate la distanta mare fata de sediile Fan, se vor percepe de la Client doar costurile suplimentare in functie de numarul de km suplimentari.

Nu se aplica costul de transport pentru comenzile ridicate din Showroom Sipet de sidef (Bucuresti) .
Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile pecuniare sau de alta natura fata de Sipet de sidef.

Dupa doua incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firma de curierat partenera, comanda dvs. va fi considerata anulata iar acest contract reziliat.
In cazul in care cumparatorul nu este gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, in intervalul orar mentionat, curierul va reveni inca o data dupa contactarea cumparatorului. In cazul in care nici la cea de-a doua incercare de livrare cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare, comanda va fi anulata si prezentul contract va fi considerat anulat. Produsele raman in depozitul Fan Courier maxim 7 zile.

Retur

Ordonanta Guvernului nr. 34/2014 prevede urmatoarele:

Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14

Singura conditie ca produsele returnate sa fie acceptate, este ca acestea sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (ambalajul original, etichetele atasate, emblemele de brand, emblemele de compozitie si documentele insotitoare).
Cumparatorul este obligat sa notifice catre SIPET DE SIDEF intentia de a returna in 14 zile lucratoare de la data primirii produselor prin inregistrarea Formularului de retur online sau la adresa de email [email protected] Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in considerare.
Cheltuielile de returnare ale produselor vor fi suportate de cumparator.

Produsele executate la comanda, dupa dimensiunile specifice copilului, NU POT FI RETURNATEsi nu pot face obiectul unei cereri de returnare decat daca produsul nu a fost realizat la dimensiunile exprese solicitate de client. Astfel, sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale, produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.

De asemenea, cumparatorul este obligat sa se asigure ca produsele returnate vor fi expediate in termen de maxim 5 zile calendaristice de la plasarea cererii de retur, termenul incluzand si timpul de tranzit catre SIPET DE SIDEF. Coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate, VOR FI REFUZATE.
Toate coletele continand produse returnate se vor trimite catre: Showroom Sipet de sidef, Str. Justitiei nr.9, Sector 4, Bucuresti.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, taieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa etc. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit), SIPET DE SIDEF va considera returul ne-valid si va fi indreptatita sa refuze restituirea pretului.

Pasii de urmat pentru returnarea/inlocuirea unui produs sunt:

- Clientul trebuie sa trimita un email la adresa: [email protected] pentru a anunta returul sau sa completeze Formularul de retur.
- Dupa ce primeste raspuns la email-ul trimis, clientul trebuie sa ambaleze produsele pe care doreste sa le returneze - produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie sau ambalat intr-o folie/coala protectoare astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!
- Clientul trebuie sa trimita cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul S.C. Sipet de sidef SRL :
Destinatar : S.C.SIPET DE SIDEF SRL
Adresa : Strada Justitiei nr.9, sector 4, Bucuresti
Telefon contact: 0752 113 716; 0752 113 724
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!
Vor fi refuzate coletele trimise retur daca acestea nu sunt ambalate exact asa cum au fost receptionate initial clientul!

Returnarea banilor

- Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat, insa in cele mai multe cazuri incercam returnarea sumei se va face in cel mai scurt timp.
- Returul se va efectua daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
- Se receptioneaza de catre Echipa Sipet de sidef, produsele trimise de cumparator.
- Se verifica produsele returnate (ambalajul original, etichetele atasate, emblemele de brand, emblemele de compozitie si documentele insotitoare).
- Sipet de sidef isi rezerva dreptul de a refuza coletele cu ramburs primite retur de la client.
- Se trimite email de acceptare/respingere a returului. In cazul acceptarii se trimit banii conform mentiunilor de mai sus. In cazul respingerii se trimite mail clientului cu observatiile respective. In acest caz banii se vor returna numai pe produsele care respecta conditia mentionata mai sus.
- In cazul in care comanda se returneaza transportul va fi scazut din suma rambursata.
- In cazul platii cu numerar sau ramburs, se va restitui contravaloarea comenzii returnate prin transfer bancar in contul indicat de Client, acesta fiind obligat sa transmita datele complete pentru efectuarea platii(numele titularului, Banca unde are cont deschis si numarul IBAN al contului).

Inchide